باربری تریلی یزد

ارسال بار با تریلی به یزد 

باربری تریلی یزد با ارزانترین قیمت توسط باربری آریا برای انتقال همه نوع بار و کالاهای شما آماده بارگیری و انتقال محموله های شما میباشد . ارسال محموله ها با تریلی به یزد بصورت همه روزه است و از همه شهر ها و نقاط استان تهران امکان انتقال فراهم است . برای باربری تریلی یزد ، انواع تریلی ها با تناژ ها و قابلیت های مختلف آماده بارگیری هستند . 

حمل بار با تریلی برای همه شهر های استان یزد انجام میشود : 

  • حمل بار به یزد ، میبد ، حمیدیا ، بافق ، مهریز
  • ابرکوه ، اشکذر ، تفت ، شاهدیه ، خاتم ، هرات
  • مروست ، بهاباد ، مهردشت ، عقدا ، زارچ

باربری آریا برای حمل بار به یزد و جابجایی محموله های مختلف با وزن بالا یا ابعاد بزرگ امکان مشاوره رایگان را نیز برای شما فراهم نموده است . هر محموله قبل از بارگیری می بایست به صورت کامل تحت بررسی قرار گیرد تا امکان حمل سریع و ارزان و البته ایمن فراهم شود. 

برای باربری تریلی یزد می توانید از طریق شماره های آریا نوین بهترین و ارزانترین تعرفه ها را استعلام و محموله های خود را در کمترین زمان جابجا نمایید. 

بهترین-خدمات-باربری-تریلی-یزد
بهترین-خدمات-باربری-تریلی-یزد

نرخ کرایه و هزینه باربری تریلی یزد 

تعرفه ها و قیمت باربری تریلی یزد بر اساس موارد زیادی مشخص میشود که هر یک از این موارد به تنهای تاثیر مثبت یا منفی در نرخ کرایه خواهند داشت . این موضوع به دلیل نوسانات زیاد هزینه ها در کشور بوجود آمده و همه روزه باید برای سفارش خودروی باربری ابتدا تمامی این موارد را مورد بررسی قرار داد. 

باربری تریلی یزد برای انتقال محموله های شما ابتدا موارد زیر را مورد بررسی قرار میدهد : 

  • نوع تریلی مورد استفاده 
  • شرایط محموله ( عادی یا ترافیکی ) 
  • میزان ارزش محموله ( برای بیمه ) 
  • شرایط محل بارگیری و تخلیه ( شب بارگیری / تخلیه ) 
  • مهمترین موضوع ، فاصله محل بارگیری و تخلیه 

پس از بررسی تمامی این موارد ، نرخ کرایه حدودی با رانندگان بصورت کامل مورد توافق قرار میگیرد تا در اسرع وقت خدمات در اختیار شما قرار گیرند.  علاوه بر این موارد ، شرایط آب و هوایی و افزایش هزینه های نگهداری از تریلی ( لاستیک ، سوخت ، روغن ، لوازم یدکی ) نیز در هزینه های حمل بار با تریلی موثر هستند.

ارسال بار با انواع  تریلی به یزد 

برای حمل و نقل محموله های مختلف به یزد ، باربری آریا از انواع تریلی ها استفاده خواهد نمود . تریلی های مجموعه آریا برای محموله های مختلف بر اساس ابعاد ، وزن و شرایط آن محموله مورد استفاده قرار میگیرند . 

باربری تریلی یزد با تریلی های زیر انجام  خواهد شد : 

  • تریلی کفی 
  • تریلی بغل دار 
  • تریلی چادری یا ترانزیت 
  • تریلی کمپرسی 
  • تریلی کمرشکن 

هر یک از این تریلی ها دارای شرایط خاصی هستند و برای انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند . به عنوان مثال ، برای حمل بار فله ای از تریلی کمپرسی استفاده میشود . برای حمل بارهای فوق سنگین از تریلی کمرشکن که دارای انواع مختلفی نیز می باشد استفاده میشود.

باربری تریلی یزد هر یک از تریلی ها را در اسرع وقت و با نازلترین تعرفه در اختیارتان قرار میدهد تا خدماتی متمایز و سریع را تجربه کنید . برای باربری تهران به یزد فقط یک تماس تلفنی کافیست تا فرایند انتقال محموله های شما در اسرع وقت آغاز گردد.

تریلی ها بصورت استاندارد توان حمل بار تا 24 تن را دارند ( بجز کمرشکن که برای حمل و نقل های فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرد . ) . 

باربری تریلی کفی برای یزد 

یکی از انواع تریلی ها ، تریلی کفی است که امکان انتقال طیف وسیعی از انواع کالا را برای شما فراهم می نماید . تریلی کفی توان حمل بار تا 24 تن را دارد و همه روزه در تعداد زیادی توسط آریا نوین در اختیار شما قرار خواهند گرفت . 

برای باربری تریلی یزد ، امکان انتقال انواع کانکس ، خانه پیش ساخته ، اتاقک ، آهن آلات ، کیسه جامبو و کالاهای بسته بندی شده روی پالت با تریلی کفی فراهم می باشد . 

تریلی کفی برای جابجایی این محموله ها برای همه نقاط استان یزد مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به صورت کامل محموله های آن تحت پوشش بیمه خواهند بود . 

ما برای جابجایی های بین شهری مشاوره رایگان حرفه ای را نیز به شما عزیزان ارائه می نماییم .  علاوه بر یزد ، باربری تریلی خوزستان نیز از خدمات تخصصی و حرفه ای آریا نوین میباشد .

تریلی-بغلدار-استان-یزد
تریلی-بغلدار-استان-یزد


باربری تریلی چادری برای یزد

یکی از انواع تریلی ها ، تریلی چادری است که برای حمل و نقل انواع محموله های تجاری مورد استفاده قرار میگیرد . این تریلی به علت مسقف بودن به خوبی از محموله های شما حفاظت مینماید .

باربری تریلی یزد همه روزه بالغ بر 30 دستگاه تریلی چادری در اختیار شما قرار میدهد تا محموله های خود را منتقل نمایید . تریلی چادری برای حمل بار تا 24 تن مورد استفاده قرار میگیرد .

مجموعه باربری آریا برای ارسال محموله های مختلف شما با تریلی چادری از همه نقاط تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد .

باربری تریلی بوشهر نیز از خدمات تخصصی و حرفه ای باربری آریا است که می توانید با شماره های ما در کمترین زمان به خودروی مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

تریلی-چادری-برای-استان-یزد
تریلی-چادری-برای-استان-یزد

باربری تریلی استان فارس برای هموطنان گرامی بصورت همه روزه آماده بارگیری و انتقال محموله های شما میباشد .

باربری تریلی یخچالی یزد

برای حمل و نقل مواد غذایی که نیاز به دمای زیر صفر یا هوای خنک دارند تریلی یخچالی مورد استفاده قرار میگیرد . باربری تریلی یزد بصورت همه روزه امکان انتقال محموله های مختلف مواد غذایی را با ارزانترین تعرفه ها در اختیار شما قرار میدهد .

باربری تریلی یخچالی یزد از همه مناطق استان تهران همه روزه انتقال محموله های شما را در اسرع وقت انجام خواهد داد .

بهترین و تخصصی ترین خدمات باربری را از تیم متخصص آریا نوین درخواست کنید .

باربری تریلی یزد با بهترین بیمه نامه

برای باربری تریلی یزد ما همه روزه محموله های شما را بهترین بیمه نامه انتقال میدهیم . حمل و نقل محموله های سبک و سنگین بر اساس میزان ارزش آن باید تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

برای باربری تریلی یزد ما تا 50 میلیون تومان بیمه را بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدهیم و در صورتی که ارزش محموله شما بیش از این مقدار باشد با پرداخت هزینه ای اندک پوشش بیمه افزایش خواهد داشت.

بهترین و کاملترین خدمات باربری تریلی برای یزد و همه شهر های این استان تنها با یک تماس تلفنی در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *