باربری خاور خراسان رضوی در اسرع وقت و ارزان قیمت

ارسال بار با خاور به تمام شهر های استان خراسان رضوی

باربری خاور خراسان رضوی یکی از روش های انتقال بارهای مختلف به نقاط مختلف این استان است . برای حمل و نقل بارهای مختلف با خاور به خراسان رضوی شما می توانید با کمترین هزینه درخواست خود را از طریق باربری آریا پیگیری نمایید . 

خاور ها خودروهایی با توان حمل بار تا 4 تن هستند و برای انتقال انواع کالاها و محموله ها مورد استفاده قرار میگیرند .  از همین جهت ، باربری خاور خراسان رضوی بصورت همه روزه در تعداد زیادی برای تمام نقاط استان در اختیار شما قرار خواهد گرفت . 

پوشش سراسری در استان خراسان رضوی سبب شده است که برای همه شهر ها ، روستا ها و گمرکات این استان همه روزه خدمات توسط آریا ارائه شود : 

  • مشهد ، نیشابور ، سبزوار ، تربت حیدریه ، کاشمر ، قوچان
  • تربت جام ، تایباد ، چناران ، سرخس ، گناباد ، فریمان
  • گلبهار ، درگز ، خواف ، بردسکن ، طرقبه ، بینالود ، بجستان
  • جغتای ، قدمگاه ، رشتخوار ، فردوس ، داورزن و . . . .

برای حمل بار به خراسان رضوی ، ما علاوه بر خاور سایر خودروهای باربری را نیز در اختیار شما قرار میدهیم . فقط کافیست با شماره های باربری آریا در تماس باشید . 

انواع خاور ها برای استان خراسان رضوی 

خاور و کامیونت دارای انواع مختلفی هستند که بنا بر نیاز و نوع بار شما مناسب ترین گزینه باید مورد استفاده قرار گیرد . اتاق بار متفاوت این خودروهای سبب شده است که طیف وسیعی از انواع کالاها قابل حمل باشند . 

خاور ها به 2 صورت میباشند : 

  1. خاور روباز 
  2. خاور مسقف 

توان حمل بار با خاور ماکسیمم 4 تن است که فقط برای خاور های روباز میباشد . خاور مسقف به دلیل سنگین تر بودن اتاق بار ، توان حمل کمتری از نظر قانونی دارد . 

طول اتاق بار این خودروی باربری از 4.5 متر تا 5.5 متر متغیر است . عرض اتاق بار آنها نیز حدود 2 متر است . 

برای باربری خاور خراسان رضوی چه با خاور مسقف و چه با خاور روباز ، بهترین و سریعترین راه تماس با شماره های باربری آریا است . ما بصورت همه روزه انواع خاور را با کمترین هزینه برای انتقال بار به همه نقاط استان خراسان رضوی در اختیارتان قرار میدهیم . 

علاوه بر حمل بار با خاور به خراسان رضوی ، باربری تریلی خراسان رضوی نیز به شما عزیزان ارائه خواهد شد . 

باربری خاور مسقف خراسان رضوی 

یکی از مهم ترین انواع خاور ، خاور مسقف است . این خودروی باربری به دلیل سرپوشیده بودن برای حمل و نقل طیف گسترده از ای از بارها و کالاهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد . 

حمل و نقل انواع اثاثیه و لوازم خانه از مهمترین ویژگی ها و استفاده های این خودروی باربری است . 

باربری خاور خراسان رضوی برای حمل و نقل حدود 3.5 تن بار این خودرو را در اختیار شما قرار میدهد . خاور مسقف به 2 صورت اتاق فلزی و اتاق چادری موجود میباشد . 

برای همه شهر های استان خراسان رضوی ، ما همه روزه خاور مسقف را در اختیار شما قرار میدهیم . فقط کافیست با شماره های باربری آریا در تماس باشید و خدماتی درخور و شایسته خود را از ما بخواهید . 

خاور-مسقف
خاور-مسقف

حمل بار با خاور روباز و بغل بازشو به خراسان رضوی 

یکی از انواع خاور ها ، خاور روباز است که بصورت لبه دار و بغل بازشو در اختیار شما قرار میگیرد . باربری خاور خراسان رضوی برای همه شهر های این استان تعداد زیادی از انواع خاور خصوصا خاور لبه دار و بغل بازشو در اختیارتان قرار میدهد . 

خاور بغل بازشو برای حمل و نقل محموله  هایی که با استفاده از لیفتراک بارگیری و تخلیه می شوند بسیار مناسب است . به عنوان مثال ، محموله های بسته بندی شده روی پالت را می توانید به راحتی با این خاور منتقل نمایید . 

توان حمل بار با خاور بغل بازشو نیز حدود 4 تن است . 

خاور-روباز
خاور-روباز

باربری خاور برای حمل اثاثیه منزل به خراسان رضوی 

برای  حمل و نقل اثاثیه و اثاث کشی نیز باربری خاور خراسان رضوی همه روزه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است . شما میتوانید بهترین و ارزانترین اثاث کشی را با بهترین خاور و کامیونت مسقف انجام دهید و اثاثیه خود را صحیح و سالم در شهر مورد نظر خود در استان خراسان رضوی دریافت نمایید . 

همانطور که در بخش خاور مسقف گفته شد ،  بهترین وسیله برای حمل و نقل اثاثیه و یا کالاهایی مانند لوازم خانه که بسیار حساس هستند همین خاور مسقف است . 

تنها کافیست برای درخواست خدمات با شماره های باربری آریا در تماس باشید . 

باربری تهران به خراسان رضوی بصورت همه روزه با بهترین و کاملترین خدمات حمل و نقل انجام میشود . 

لزوم استفاده از بیمه برای باربری خاور خراسان رضوی 

نه تنها برای خراسان رضوی ، بلکه برای باربری با خاور به همه نفاط کشور باید از بیمه نامه استفاده کرد . بیمه نامه سبب میشود که در صورت بروز حادثه یا خسارت ، تمامی هزینه به صاحبین بار قابل عودت باشند . 

به عنوان مثال ، در صورتی که محموله شما ارزش 1 میلیاردی دارد و مورد آتش سوزی قرار گیرد ، تمامی خسارات بصورت کامل تا سقف مشخص شده توسط بیمه به شما پرداخت خواهد شد . 

بنا بر این ، باربری خاور خراسان رضوی یا سایر استان ها بصورت کامل تحت پوشش بیمه انجام میشود . برای کاهش هزینه های شما ، ما تا 50 میلیون تومان بیمه نیز بصورت رایگان به محموله ها اختصاص خواهیم داد . 

باربری آریا یکی از متخصصین ارائه خدمات حمل بار با خاور است . ما با تجربه بالا در امر خدمات حمل و نقل ، باربری خاور خراسان رضوی را در کمترین زمان با بالاترین ایمنی در اختیارتان قرار میدهیم . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *