حمل بار به خراسان شمالی

ارسال بار و کالا با کمترین هزینه به شهر های خراسان شمالی

بهترین و کاملترین خدمات حمل بار به خراسان شمالی فقط از طریق تماس با باربری آریا به شما ارائه میشود . ارسال محموله های مختلف با ارزانترین نرخ کرایه و هزینه برای همه شهر های این استان در اسرع وقت انجام خواهد گرفت .

ما برای حمل بار به خراسان شمالی ، همه روزه انواع خودروهای باربری را برای انتقال انواع محموله ها در اختیارتان قرار میدهیم . باربری برای همه شهر ها انجام خواهد شد :

  • بجنورد ، شیروان ، فاروج ، اسفراین
  • آشخانه ، جاجرم ، گرمه ، یکه سعود
  • راز و جرگلان ، مانه و سملقان

بهترین و حرفه ای ترین خدمات باربری خراسان شمالی را می توانید تنها با یک تماس از باربری آریا نوین در اختیار خود داشته باشید .

حمل بار به خراسان رضوی نیز از جمله خدمات باربری آریا نوین است که در اسرع وقت به شما عزیزان ارائه خواهد شد .

چه نوع کالاهایی را به خراسان شمالی ارسال میکنیم ؟

همه نوع کالا و محموله به خراسان شمالی ارسال خواهند شد . این از ویژگی های باربری آریاست که بدون محدودیت قابلیت جابجایی و انتقال محموله های مختلف را برای شما فراهم می نماید .

حمل بار به خراسان شمالی برای انواع بار و کالا با ارزانترین نرخ کرایه و فقط به صورت دربستی انجام میشود . انتقال بارهای کم بصورت خرده بار توسط باربری آریا انجام میشود .

برخی از محموله های قابل ارسال عبارتند از :

  • حمل و نقل انواع کالاهای تجاری
  • حمل و نقل مواد خوراکی مانند خشکبار ، تنقلات ، چیپس و پفک و . .
  • باربری آهن آلات و فلزات و ضایعات
  • حمل و نقل اثاثیه و لوازم خانه
  • حمل و نقل انواع دستگاه ، کانکس ، اتاقک و . . .
  • ارسال تره بار ، لبنیات ، مرغ و ماهی و . . .
  • باربری انواع مواد اولیه و قطعات و دستگاه ها صنایع

از ویژگی های باربری آریا ، حمل و نقل محموله های مختلف در اسرع وقت است . ما برای حمل بار به خراسان شمالی آماده انتقال همه نوع کالا هستیم . حمل بار به خراسان جنوبی نیز از خدماتی است که با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه خواهد شد .

انواع خودروهای باربری برای ارسال بار به خراسان شمالی

برای حمل ونقل بار و کالاهای مختلف ، خودروهای باربری متفاوتی قابل استفاده هستند . هریک از خودروهای باربری دارای توان ، ابعاد و شرایط متفاوتی هستند و باید با نوع بار و کالا تناسب داشته باشند .

مجموعه باربری آریا ، همه نوع خودرو های حمل و نقل بار را در اختیارتان قرار میدهد تا حمل بار به خراسان شمالی را بدون استرس و با ارزانترین تعرفه ها تجربه کنید .

  • باربری با انواع کامیون ( 10 تن ( تک ) / 15 تن ( جفت )
  • حمل بار با تریلی ( کفی یا بغلدار ، نیم لبه ، تریلی چادری ، کمرشکن )
  • باربری با خاور و کامیونت ( مسقف ، روباز ، بغل بازشو )

کامیون ها دارای 2 هستند ، کامیون 10 تن و 15 تن که از نام آنها مشخص است توان حمل بار تا چه تناژی دارند . اتاق کامیون 10 تن دارای طول حدود 6 متر است ( دقیق و استاندارد = 5 متر و 80 سانت ) و برای کامیون 15 تن حدود 7 متر است ( دقیق و استاندارد = 6 متر و 80 ) . برای حمل بار به خراسان شمالی ، ما همه روزه بهترین کامیون ها را در اختیارتان قرار میدهیم .

تریلی ها نیز به همین صورت هستند . اتاق بار آنها به 3 صورت کفی ، بغلدار و چادری هستند و طول آن از 12 متر تا 13 متر و 60 متغیر است . عرض آنها نیز تا 2 متر و 50-60 متغیر هستند .

برای حمل بار به خراسان شمالی ، کامیونت ها نیز آماده بارگیری و حمل و نقل همه نوع کالا هستند.

حمل محموله های صنعتی برای خراسان شمالی

یکی از مهمترین ویژگی های باربری آریا ، حمل و نقل محموله های صنعتی است . محموله های صنعتی از جمله مهمترین بارهای قابل هستند که باید بصورت حرفه ای منتقل شوند .

برای حمل بار های صنعتی به خراسان شمالی ، همه روزه بهترین و مناسب ترین کامیون ها و تریلی آماده بارگیری هستند .

  • حمل و نقل مواد اولیه
  • باربری دستگاه های خط تولید
  • انتقال دستگاههای مانند cnc و برش چوب ، دستگاه پرس و . .

علاوه بر محموله های صنعتی ، حمل بار به خراسان شمالی برای دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی و راهسازی هم انجام خواهد شد . انتقال اینگونه محموله ها به دلیل وزن زیاد آنها باید با تریلی کمرشکن انجام شود :

  • حمل و نقل بیل مکانیکی ، بولدوزر ، لودر
  • جابجایی تراکتور ، جرثقیل و . . .

باربری به خراسان شمالی با بیمه نامه معتبر

برای حمل بار به خراسان شمالی ، به دلیل مسافت زیاد و همچنین مشکلات متعدد جاده ها و راهسازی باید از بیمه نامه استفاده نمود تا در صورت بروز حادثه ، امکان جبران خسارات بصورت کامل فراهم باشد و صاحبین بار متضرر نشوند .

برای حمل و نقل محموله های شما ، ما بیمه نامه ای کامل و حرفه ای را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماییم تا در اسرع وقت با ایمنی کامل محموله ها منتقل شوند .

بیمه نامه باربری یک قرارداد حمل است که بر اساس میزان ارزش محموله منعقد میشود و در صورت بروز حادثه تا این میزان ارزش اعلام از طریف صاحب محموله خسارات برآورد و پرداخت خواهد شد .

استعلام کرایه و هزینه های حمل بار به خراسان شمالی

برای اطلاع از دقیق ترین نرخ کرایه برای حمل بار به خراسان شمالی ، بهتر است با کارشناسان و متخصصین ما در تماس باشید . کارشناسان ما در اسرع وقت با بررسی موارد متعددی که در هزینه های باربری موثر هستند ، نازلترین نرخ کرایه و دقیق ترین قیمت را به شما عزیزان ارائه مینمایند .

هر یک از شهر های استان خراسان شمالی به دلیل فاصله های مختلف دارای نرخ کرایه متفاوتی هستند . علاوه بر این ، نوع خودروی مورد استفاده نیز در هزینه های باربری موثر هستند .

برای دقیق ترین نرخ کرایه حمل بار به خراسان شمالی ، با شماره های باربری آریا نوین در ارتباط باشید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *