حمل بار به کهگیلویه و بویراحمد

ارسال بار به تمام شهر های استان کهگیلویه و بویراحمد 

حمل بار به کهگیلویه و بویراحمد یکی از خدماتی است که مجموعه باربری آریا در کمترین زمان ممکن برای شما بهترین خدمات را فراهم میکند . در مجموعه آریا ، امکان ارسال انواع کالاها و لوازمات فراهم است و شما می توانید با ارزانترین قیمت بهترین خدمات را تجربه کنید . 

برای حمل بار به کهگیلویه و بویراحمد ، همه شهر های این استان تحت پوشش خدمات ما هستند و امکان ارسال کالا و بار برای آنها فراهم است . 

  • حمل بار به یاسوج ، گچساران ، دوگنبدان 
  • دهدشت ، لیکک ، بهمئی ، چرام ، لنده 
  • باشت ، سی سخت ، دیشموک ، سرفاریاب

ما با ارزانترین قیمت ها انواع خودروی مخصوص انتقال بار را در اختیارتان قرار می دهیم تا در کمترین زمان ممکن محموله های شما منتقل شود . 

انتقال محموله های شما بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام خواهد شد . فقط کافیست با ما در تماس باشید . 

علاوه بر کهگیلویه و بویراحمد ، خدمات باربری و حمل بار به چهارمحال و بختیاری نیز به شما عزیزان ارائه خواهد شد .

 کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های ایران است که مرکز آن، شهر یاسوج می‌باشد. این استان در امتداد رشته کوه‌های زاگرس قرار دارد که از شمال به چهارمحال و بختیاری، از غرب به خوزستان، از جنوب به بوشهر و از شرق به فارس و اصفهان محدود می‌شود.

حمل بار به خوزستان در اسرع وقت به عنوان یکی از تخصصی ترین خدمات آریا نوین یاد میشود .

ارسال انواع کالا برای استان کهگیلویه و بویر احمد 

یکی از مهمترین ویژگی های باربری آریا ، امکان حمل و انتقال انواع بار و کالا برای نقاط مختلف استان کهگیلویه است . از دلایل این ویژگی می توان به در اختیار داشتن ناوگانی از انواع خودروهای باربری برای محموله های مختلف با شرایط متفاوت است . 

باربری آریا برای حمل بار به کهگیلویه و بویراحمد انواع کامیون ، تریلی و خاور را برای انتقال محموله های با شرایط و ابعاد و اوزان مختلف در اختیار شما قرار میدهد . 

حمل و نقل محموله  های تخصصی و عادی ، ترافیکی و . . . . بصورت همه روزه انجام میشوند . برخی از انواع کالاهای قابل حمل عبارتند از : 

  • درب و پنجره 
  • انواع مصالح ساختمانی 
  • دستگاه ها و قطعات سنگین صنعتی 
  • حمل و نقل لوازم منزل و اثاثیه 
  • ارسال انواع مواد خوراکی و غذایی
  • ارسال انواع اهن آلات 
  • و . . . . . 

همه نوع بار و کالایی که قابلیت حمل و نقل و جابجایی داشته باشند ، فارغ از شرایط آنها توسط باربری آریا قابل حمل هستند . انتخاب خودروی باربری نیز در این امر بسیار مهم است . انواع خودرو های باربری آریا عبارتند از : 

  • انواع کامیون ( 10 تن / 15 تن ) 
  • تریلی ( کفی ، چادری ، کمپرسی ) 
  • نیسان بار و وانت
  • خاور و کامیونت 

هر یک از خودروهای باربری برای انتقال محموله هایی با ابعاد و اوزان مشخصی مورد استفاده قرار میگیرند . بهترین راه برای انتخاب خودروی مناسب که ایمنی محموله را نیز تضمین میکند ، مشاوره با شماره تلفن باربری آریا است . 

ما پس از بررسی محموله شما ، خودروی مناسب با کاملترین پوشش بیمه را در اختیارتان قرار میدهد . 

حمل بار به چهارمحال و بختیاری در کمترین زمان و با بهترین نرخ کرایه انجام خواهد شد .

بهترین بیمه نامه برای حمل بار به استان کهگیلویه و بویراحمد

یکی از ویژگی های باربری آریا ، امکان ارسال بارهای مختلف با ایمنی و امنیت بسیار بالا است . حمل و نقل محموله های مختلف باید تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام شود تا در صورت بروز حادثه امکان جبران خسارات فراهم باشد .

باربری آریا برای حمل بار به کهگیلویه و بویراحمد تا 50 میلیون تومان بیمه بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد تا در صورت بروز خسارات تا این میزان پوشش فراهم باشد . اگر محموله شما ارزش بیشتری داشته باشد ، برای جبران خسارات میبایست پوشش بیمه را افزایش داد .

خساراتی نظیر تصادفات ، آتش سوزی ، سرقت و . . . همگی تحت پوشش بیمه نامه هستند .

ارسال جهیزیه و اثاثیه منزل به کهگیلویه و بویراحمد

یکی از خدماتی که آریا نوین به شما ارائه می نماید ، امکان حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل و جهیزیه عروس میباشد . در صورتی که قصد دارید انواع لوازم خانه نو و کارکرده را به نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد مانند یاسوج ارسال نمایید ، می توانید از طریق شماره های باربری آریا خدماتی تخصصی و دقیق را تجربه کنید .

ما برای حمل و نقل لوازم شما ، کامیونت مسقف که بهترین انتخاب است را در اختیار شما قرار میدهیم . علاوه بر این ، نیسان وانت نیز گزینه مناسبی برای انتقال اثاث در حجم کم است .

برای حمل بار به کهگیلویه و بویراحمد ( اثاثیه ) نیز از بیمه نامعه کامل استفاده میشود . علاوه بر کهگیلویه و بویراحمد ، حمل بار به اصفهان نیز بصورت تخصصی انجام خواهد شد .

ارسال لوازم و تجهیزات صنعتی به کهگیلویه و بویراحمد

یکی از ویژگی های خدمات باربری آریا نوین ، فراهم نمودن امکان انتقال همه نوع تجهیزات صنعتی و کشاورزی میباشد . شما می توانید بر اساس ابعاد و شرایط محموله خود خدماتی تخصصی از باربری آریا برای انتقال آنها دریافت نمایید .

انواع دستگاه های صنعتی مانند دستگاه سی ان سی ، دستگاه های ریسندگی و بافندگی ، دستگاه های پرس و تولیدی های مختلف را می توانید با استفاده از خودروی باربری مناسب و با ارزانترین قیمنت منتقل نمایید .

حمل بار به کهگیلویه و بویراحمد بصورت تخصصی از طریق باربری آریا برای شما عزیزان انجام خواهد شد .

حمل بار به لرستان بصورت تخصصی و ارزان با بهترین تعرفه های باربری انجام میشود .

مشاوره و استعلام نرخ کرایه حمل بار به کهگیلویه و بویراحمد

همانطور که میدانید ، هر یک از شهر های استان کهگیلویه و بویراحمد دارای نرخ کرایه متفاوتی هستند . علاوه بر این ، نوع خودروی باربری نیز در هزینه های حمل و نقل موثر است .

به عنوان مثال ، کرایه برای تریلی ها به مراتب بیشتر از کامیونت و خاور یا نیسان است . از همین جهت ، تعرفه های کرایه را برای در روز بارگیری و بر اساس نوع بار و شرایط آن استعلام نمایید .

برای مشاوره و اسعلام کرایه جهت حمل بار به استان کهگیلویه و بویراحمد ، بهترین راه تماس با شماره های باربری آریا می باشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *