حمل بار به ایلام با ارزانترین قیمت

ارسال بار به تمام نقاط استان ایلام در کمترین زمان

یکی از مهمترین خدمات باربری آریا ؛ حمل بار به ایلام است که بصورت تخصصی با کمترین قیمت انجام میشود . برای انتقال محموله های شما ، ما همه روزه از همه نقاط استان تهران خدمات کامل را ارائه می نماییم .

برای حمل بار به ایلام ، سریعترین روش های باربری با استفاده از انواع خودروهای مخصوص حمل و نقل بارهای مختلف در اختیار شما قرار میگیرد تا با نازلترین قیمت بهترین خدمات به شما ارائه شود .

همه نقاط استان ایلام بصورت کامل تحت پوشش خدمات باربری آریا هستند :

  • ایلام ، ایوان ، دهلران ، آبدانان
  • مهران ، سرابله ، ملکشاهی ، چرداول
  • چوار ، بدره ، دره شهر ، سیروان ، موسیان

حمل بار به ایلام بصو.رت همه روزه انجام خواهد شد ، این بدان معنی است که شما همیشه امکان درخواست خدمات از طریق باربری آریا را خواهید داشت . با کارشناسان و متخصصین باربری آریا در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید .

علاوه بر ایلام ، حمل بار به لرستان نیز از جمله خدماتی است که آریا نوین بصورتا تخصصی به شما عزیزان ارائه خواهد کرد .

چه ماشین هایی برای حمل بار به ایلام آماده هستند ؟

برای حمل بار به ایلام ، فارغ از نوع آنها و شرایط آنها نمیتوان خودروهای باربری را مورد استفاده قرار داد . از همین جهت باید با انواع خودروها و شرایط آنها آشنا باشیم . مجموعه باربری آریا انواع خودروها را برای بارگیری و ارسال محموله های شما در اختیارتان قرار میدهد .

  • انواع کامیون ها ( کامیون تک و کامیون جفت )
  • تریلی ها ( کفی ، چادری ، کمپرسی )
  • خاور و کامیونت ( مسقف و روباز )
  • نیسان بار

این خودروهای باربری یک ابعاد مشخص و توان حمل مشخصی دارند که در ادامه به آن می پردازیم :

برای حمل بار به ایلام ، کوچکترین خودروی باربری را می توان نیسان وانت نامید . این خودرو دارای توان حمل بار تا 2 تن است . عرض اتاق بار آن حدود 1/60 و طول آن 2 متر است .

خوردوی بزرگتر ، کامیونت و خاور است . این خودرو توان حمل بار تا 4 تن را دارد و عرض اتاق آن 2 متر است . طول اتاق آن متغیر و از 4/5 متر تا 5/5 میباشد .

کامیون ها برای حمل و نقل محموله های سنگین استفاده میشوند . کامیون تک برای 10 تن بار با عرض 2/10 و طول 5/80 است . کامیون جفت نیز برای حمل بار به ایلام تا 15 تن مناسب است . عرض اتاق بار انها نیر 2/40 است و طول آن 6/80 است .

تریلی ها نیز برای حمل و نقل بارهای تا 24 تن مناسب هستند . طول کفی آنها و نوع کفی نیز متغیر است .

حمل بار به خوزستان نیز در اسرع وقت توسط باربری آریا نوین ارائه خواهد شد . با کارشناسان در تماس باشید .

حمل انواع کالاها به ایلام در کمترین زمان

یکی از ویژگی های باربری آریا ، ارائه خدمات بصورت همه روزه و در کمترین زمان ممکن است . ما برای ارسال محموله های ، تعداد زیادی از انواع خودروهای باربری را در اختیارتان قرار میدهیم که امکان جابجایی محموله ها را در کمترین زمان فراهم می نماید .

برای حمل بار به ایلام چه محموله های تجاری ، چه اثاثیه ، چه لوازم و قطعات صنعتی ، همه روزه می توانید روی باربری آریا حساب کنید :

  • ارسال اثاثیه و لوازم خانه
  • حمل و نقل مواد خوراکی و غذایی
  • انتقال دستگاه های کارخانجات
  • ارسال انواع کانکس و اتاقک
  • حمل و نقل کیسه جامبو
  • حمل و نقل مواد اولیه

این موارد نام برده شده تنها بخشی از کالاها و محموله های قابل ارسال توسط باربری آریا میباشد . مجموعه آریا همه نوع بار و کالاهای شما را در کمترین زمان منتقل خواهد کرد .

استان ایلام با مساحت ۲۰٬۱۳۳ کیلومتر مربع، بیست و دومین استان ایران از نظر وسعت به‌شمار می‌رود.استان ایلام از غرب با کشور عراق، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از شمال با استان کرمانشاه همسایه است.استان ایلام به همراه استان خوزستان دارای طولانی‌ترین مرز بین‌المللی با کشور عراق است.

حمل لوازم خانه به نقاط مختلف ایلام

برای حمل و نقل محموله های مختلف خصوصا لوازم خانه به استان ایلام می توانید از خدمات باربری آریا بهره مند شوید . برای حمل بار به ایلام ، خصوصا اثاثیه ، بهترین انتخاب را می توان کامیونت مسقف نامید . این خودروی باربری برای حفاطت کامل از محموله شما مناسب است و به دلیل نوع فنربندی که دارد ، کمترین ضربات به محموله وارد خواهد شد .

برای انتقال اثاثیه ، بسته بندی لوازم مهمترین موضوع است . با بسته بندی مناسب نیز احتمال بروز خسارات تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد داشت .

حمل بار به کرمانشاه بصورت تخصصی با ارزانترین قیمت با باربری آریا نوین

ارسال دستگاه های بزرگ به ایلام

یکی از ویژگی های باربر یآریا نوبن ، فراهم کردن امکان انتقال دستگاه های و محموله های بزرگ و سنگین است . باربری آریا با در اختیار داشتن کمرشکن و بوژی امکان انتنقال همه نوع قطعات بزرگ ، سنگین و حجیم را برای شما عزیزان فراهم می نماید .

حمل و نقل محموله های سنگین در اسرع وقت توسط آریا نوین در کمترین زمان ممکن انجام میبشود و تریلی کمرشکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

نرخ کرایه حمل بار به ایلام چقدر است ؟

برای حمل و نقل بار و کالا به ایلام ، نرخ کرایه را باید از مراجع معتبر استعلام نمایید که دست اول خدمات باربری هستند . برخی شرکت ها به عنوان واسطه هزینه های زیادی را برای حمل و نقل بارهای شما دریافت میکنند .

بهترین راه تماس با شرکت معتبری مانند باربری آریا است . با کارشناسان و متخصصین ما در تماس باشید و استعلام کرایه را در کمترین زمان انجام دهید .

عوامل متعددی برای حمل بار به ایلام  روی نرخ کرایه موثر هستند که این موارد عبارتند از :

  • وضعیت آب و هوایی و جاده ها
  • نوع محموله ( عادی یا ترافیکی )
  • میزان ارزش محموله ( هزینه بیمه نامه )
  • نوع خودروی باربری مورد استفاده

این موارد نه تنها برای حمل بار به ایلام ، بلکه برای همه نقاط کشور در هزینه های حمل و نقل موثر هستند و استعلام دقیق ترین تعرفه باربری را می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان ما انجام دهید . 

برای حمل بار به ایلام فقط کافیست با شماره های باربری آریا تماس بگیرید . با کمترین هزینه می توانید انواع بار و محموله های خود را به نقاط مختلف استان ایلام منتقل نمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *