باربری کامیون خراسان رضوی

ارسال بار با کامیون به خراسان رضوی 

باربری کامیون خراسان رضوی یکی از خدماتی است که مجموعه باربری آریا به صورت همه روزه برای نقاط مختلف این استان در اختیار شما قرار میدهد تا با ارزانترین نرخ کرایه و ایمن ترین خدمات اقدام به انتقال محموله‌های خود نمایید

برای باربری کامیون خراسان رضوی مجموعه آریانوین تمام استان تهران را تحت پوشش خود قرار داده و امکان بارگیری از هر نقطه از استان برای شما فراهم می باشد

  • مشهد ، نیشابور ، سبزوار ، تربت حیدریه ، کاشمر ، قوچان
  • تربت جام ، تایباد ، چناران ، سرخس ، گناباد ، فریمان
  • گلبهار ، درگز ، خواف ، بردسکن ، طرقبه ، بینالود ، بجستان
  • جغتای ، قدمگاه ، رشتخوار ، فردوس ، داورزن و . . . .

حمل بار به خراسان رضوی تخصص باربری آریا می باشد و علاوه بر کامیون سایر خودروهای باربری نیز برای انتقال محموله‌های شما در کمترین زمان ممکن در اختیارتان قرار می گیرند.

ما برای باربری کامیون خراسان رضوی همه روزه خدمات خود را تحت پوشش بهترین بیمه نامه در اختیار شما قرار می دهیم.

بیش از ۱۰۰ دستگاه کامیون به صورت روزانه برای ارسال محموله های شما به خراسان رضوی آماده بارگیری میباشد.

انواع کامیون ها برای خراسان رضوی

برای باربری کامیون خراسان رضوی مجموعه آریا حمل و کامیون را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می دهد.

کامیون ها دارای ابعاد و توان متفاوتی هستند که هر یک از آنها برای شرایط خاصی از محموله ها مورد استفاده قرار می گیرند.

همه موضوع سبب شده است که طیف وسیعی از انواع بار و کالا با استفاده از کامیون ها به نقاط مختلف کشور خصوصاً استان خراسان رضوی ارسال شوند

  • کامیون ده تن یا تک
  • کامیون ۱۵ تن یا جفت
  • کامیون ۹۱۱

هر یک از این کامیون ها دارای شرایط متفاوتی است که در ادامه مقاله به توضیح آن ها می پردازیم. از آنجایی که حمل بار با کامیون تخصص آریا نوین است ، هر نوع اصلاعات و خدماتی که نیاز داشته باشید در اسرع و قت در اختیار شما قرار میگیرد.

باربری کامیون خراسان رضوی به صورت کامل تحت پوشش بیمه میباشد که این امر سبب شده است تا محموله های با ارزش بالا نیز با استفاده از کامیون های آریانا بین به نقاط مختلف ارسال شوند.

ما برای باربری کامیون خراسان رضوی مشاوره رایگان را نیز در نظر گرفته ایم که امکان کاهش هزینه ها و افزایش سرعت و ایمنی خدمات رسانی را فراهم می نماید.

باربری-کامیون-جفت-خراسان-رضوی
باربری-کامیون-جفت-خراسان-رضوی

باربری با کامیون ده تن به خراسان رضوی

باربری کامیون خراسان رضوی با استفاده از کامیون ۱۰ تن یا کامیونت که یکی از خدماتی است که آریانوین به صورت روزانه در اختیار شما قرار می دهد.

کامیون ده تن پر استفاده ترین نوع کامیون است که برای حجم زیادی از محموله های صنعتی تجاری و شخصی مورد استفاده قرار می گیرد.

کامیون ۱۰ تن دارای طول ۵ متر و ۸۰ سانتی متر می باشد که طول بسیار مناسبی برای بارگیری حجم زیادی از انواع بار و کالا می باشد.

عرض کامیون ده تن نیز حدود دو متر و ده سانتی متر است.

همانطور که از نام این کامیون مشخص است امکان بارگیری محموله‌های شما تا وزن ده تن را نیز دارد.

باربری کامیون خراسان رضوی روزانه بالای صد دستگاه کامیون ده تن را برای انتقال محموله های شما در اختیارتان قرار می دهد و همین موضوع سبب شده است که شرکت ها و کارخانجات و صاحب این بار به تعداد زیاد خدمات مورد نیاز خود را از طریق تماس با آریا نوین درخواست نمایند.

لازم به ذکر است که خدمات باربری کامیون ۱۰ تن خراسان رضوی برای همه شهرهای این استان به صورت کامل تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود.

علاوه بر کامیون ،باربری خاور خراسان رضوی نیز در اسرع وقت انجام خواهد شد.

باربری کامیون ۱۵تن خراسان رضوی

برای حمل و نقل محموله های مختلف با تناژ ۱۵ تا می‌توانید از کامیون جفت استفاده نمایید.

از همین جهت برای باربری کامیون خراسان رضوی ما همه روز کامیون ۱۵ تومن یا جفت را در اسرع وقت برای انتقال محموله‌های شما در نظر میگیریم.

همین موضوع سبب شده است که تعداد کامیونهای و ۱۵ تهران باربری آریا بسیار زیاد باشد و انتقال روزانه محموله ها از طریق این کانال در اسرع وقت انجام شود برای باربری کامیون خراسان رضوی با استفاده از کامیون ۱۵ تن باید به این نکته توجه داشت که طول اتاق این کامیون ۶ متر و ۸۰ سانتی متر است..

عرض اتاق بار کامیون ۱۵ تن نیز حدود دو متر و ۴۰ سانتی متر می باشد که برای بارگیری حجم زیادی از محموله های مختلف مناسب است.

یکی از محموله های که با استفاده از کامیون ۱۰ تن حمل می شود انواع لوله و پروفیل ۶ متری می باشد.

برای ثبت سفارش باربری کامیون خراسان رضوی با استفاده از کامیون ۱۰ تن و ۱۵ تومان تنها یک تماس تلفنی با کارشناسان ما کافیست تا در اسرع و خودرو باربری مورد نظر شما در محل مورد نظر آماده بارگیری باشد.

برای باربری تریلی خراسان رضوی نیز می توانید از خدمات ما بهره مند شوید.

باربری-کامیون-10-تن-خراسان-رضوی
باربری-کامیون-10-تن-خراسان-رضوی

نرخ کرایه باربری کامیون خراسان رضوی

برای استعلام کرایه باربری کامیون خراسان رضوی باید به موارد زیادی توجه داشت که هر یک از آنها به صورت مشخص در هزینه های حمل و نقل و باربری تاثیر مستقیم یا غیرمستقیم دارند.

مهمترین موضوعی که در نرخ کرایه کامیون های مختلف برای خراسان رضوی موثر است فاصله شهر مبدا و مقصد در زمان بارگیری و تخلیه بار است

هرچه فاصله شهرهای مبدا و مقصد بیشتر باشد نرخ کرایه از مراتب افزایش خواهد داشت.

موضوع دوم که در نرخ کرایه کامیون خراسان رضوی مقصر است نوع کامیون مورد استفاده می باشد.

به‌عنوان‌مثال کرایه کامیون جفت نسبت به کامیون تک بیشتر از کامیون تک نسبت به کامیون ۹۱۱ میباشد.

علاوه بر موارد ذکر شده مواردی مانند وضعیت آب و هوایی وضعیت جاده ها هزینه بیمه نامه و افزایش نرخ سوخت یا لوازم یدکی نیز در آن کرایه ها موثر است.

با توجه به موارد ذکر شده برای استعلام کرایه کامیون خراسان رضوی بهترین زمان روز بارگیری و نهایتاً چند ساعت قبل از آن می باشد

باربری کامیون خراسان رضوی با بهترین بیمه نامه

برای باربری کامیون خراسان رضوی بر اساس میزان ارزش محموله باید بیمه‌نامه‌های بالاترین سطح پوشش خسارات مد نظر قرار گرفته شود.

از همین جهت مجموعه باربری آریا برای باربری تهران به خراسان رضوی از بهترین و کاملترین بیمه نامه که بیمه ایران می باشد استفاده می نماید.

باربری کامیون خراسان رضوی تا ۱۰۰ میلیون تومان تحت پوشش بهترین بیمه نامه به صورت رایگان قرار می گیرد و در صورتی که میزان ارزش محموله شما بیش از این مقدار باشد امکان افزایش سطح پوشش بیمه فراهم است.

بهترین و تخصصی ترین خدمات باربری کامیون خراسان رضوی را تنها می توانید با یک تماس تلفنی از طریق شماره های باربری آریا در اختیار داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *