باربری خاور کردستان

ارسال بار با خاور به کردستان 

باربری خاور کردستان برای جابجایی محموله تا وزن 4 تن از همه نقاط استان تهران بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید . ارسال کالاهای سبک و نیمه سنگین با انواع خاور انجام خواهد شد و در اسرع وقت محموله های شما منتقل میشوند.

باربری خاور کردستان تمام نقاط استان را بصورت کامل تحت پوشش خود قرار داده است و امکان ارسال همه نوع بار و کالاها را فراهم نموده است.

  • سنندج ، سقز ، مریوان ، بانه ، قروه ، کامیاران
  • بیجار ، دیواندره ، دهگلان ، یاسوکند
  • کانی دینار ، سروآباد ، هورامان

حمل بار به کردستان علاوه بر خاور با سایر خودروهای باربری نیز انجام میشود . شما می توانید سفارش خدمات مورد نیاز خود را از طریق شماره های باربری آریا در کمترین زمان ممکن انجام دهید و محموله های خود را منتقل نمایید . 

بهترین و سریعترین خدمات حمل و نقل بصورت حرفه ای با انواع خاور انجام میشود و برای ایمنی محموله های شما از بیمه نامه نیز استفاده خواهد شد . 

انواع خاور برای استان کردستان 

همانطور که میدانید ، خاور و کامیونت ها دارای انواع مختلفی هستند و هر یک کاربرد خاصی دارند . توان حمل خاور و کامیونت 4 تن است و طول آن از ⅘ متر تا 5/5 متر متغیر است . 

باربری آریا برای باربری خاور کردستان  بصورت همه روزه بر اساس نیاز شما خاور مناسب را در اختیارتان قرار میدهد . 

  • خاور روباز 
  • خاور مسقف 
  • خاور بغل بازشو
  • خاور کمپرسی 
  • خاور یخچالی 

هر یک از این خودروهای باربری برای انتقال محموله های خاص مورد استفاده قرار میگیرند که نحوه بارگیری ، نوع مهار بار و ابعاد آنها در انتخاب خودروی مناسب نقش پر رنگی دارند. 

باربری خاور کردستان همه روزه بهترین خدمات را با مشاوره رایگان در اختیار شما قرار میدهد تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه محموله های شما منتقل شوند.

حمل بار با خاور را به متخصصین آن بسپارید .

باربری-مسقف-استان-کردستان
باربری-مسقف-استان-کردستان

باربری خاور مسقف کردستان 

برای باربری تهران به کردستان ، مت همه روزه خدمات تخصصی و حرفه ای برای باربری خاور کردستان را در اختیار شما قرار میدهیم که یکی از این موارد ، خاور مسقف است . 

باربری خاور مسقف کردستان برای همه شهر های این استان انجام میشود و امکان انتقال همه نوع بار و کالاهای حساس را برای شما فراهم نموده است . 

خاور کردستان ( خصوصا مسقف ) از بهترین خودروهای باربری میباشد که برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. 

از خاور مسقف برای ارسال اثاثیه به همه شهر های کردستان ( سنندج ، سقز ، مریوان ، بانه و . . . ) استفاده می شود و در کمترین زمان ممکن  اثاثیه شما با استفاده از این خودرو منتقل میشود. 

یکی از موارد دیگری که از خاور مسقف استفاده میشود ، حمل و نقل لوازم برقی و الکترونیکی است . این خودرو به دلیل سرپوشیده بودن به خوبی از محموله محافظت می نماید.

باربری خاور روباز برای کردستان 

یکی از انواع خاور ، خاور روباز است که برای انتقال همه نوع بار و کالا مورد استفاده قرار میگیرد . خاور روباز برای کردستان ( همه شهر ها ) امکان بارگیری همه نوع کالاها را برای شما فراهم می نماید : 

  • انواع مصالح ساختمانی 
  • گچ ، سیمان 
  • سنگ و موزاییک 
  • انواع آهن آلات با طول کم 
  • بارگیری جک و قالب 
  • دستگاه های صنعتی 
  • لوازم کارگاهی 
  • و . . .. 

باربری خاور کردستان با کمترین هزینه و نرخ کرایه انواع خاور ( خصوصا خاور روباز ) را از همه نقاط تهران در اختیار شما قرار می دهد و ارسال محموله ها در اسرع وقت انجام خواهد. 

خاور روباز دارای طول اتاق استاندارد ⅘ متر است اما در بسیاری از موارد صاحبین خودروها اقدام به تعویض اتاق و بزرگتر کردن آن نموده اند و تا 5/5 متر افزایش داشته است. توان حمل بار برای خاور روباز حدود 4 تن است .

خاور-روباز-استان-کردستان
خاور-روباز-استان-کردستان

بهترین و تخصصی ترین خدمات باربری خاور زنجان را می توانید از طریق شماره های باربری آریا استعلام نمایید .

باربری خاور بغل بازشو کردستان 

نوع دیگری از انواع خاور و کامیونت ، خاور بغل بازشو است که امکان بارگیری محموله های مختلف تا ⅘ تن از کنارین را فراهم می نماید . دیواره های این نوع خاور متحرک میباشد و برای بارگیری پالت توسط لیفتراک بسیار مناسب است.

باربری خاور کردستان با خاور بغل بازشو در اسرع وقت و با کمترین هزینه انجام خواهد شد . فقط کافیست با شماره های ما در تماس باشید.

علاوه بر خاور ، باربری تریلی کردستان نیز از خدمات حرفه ای و همه روزه ما میباشد .

بیمه نامه کامل جهت باربری خاور کردستان

برای باربری خاور کردستان یا هر استان دیگری ، محموله باید بصورت کامل تحت پوشش بیمه قرار گیرد . بیمه نامه در زمان بروز خسارات یا حوادث امکان پرداخت هزینه ها در اسرع وقت را فراهم می نماید. 

بر اساس میزان ارزش محموله ، مقدار پوشش بیمه مشخص میشود . به عنوان مثال ، برای باربری خاور محموله ای با ارزش 10 میلیون تومان به پوشش بیمه 10 میلیونی نیز نیاز داریم. 

برای خدمات باربری خاور کردستان ( همه شهر ها ) تا 50 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و امکان افزایش سطح پوشش بیمه نیز فراهم می نماید. 

باربری خاور همدان بصورت تخصصی با ارزانترین تعرفه ها انجام میشود .

نرخ کرایه باربری خاور کردستان چقدر است ؟ 

هزینه های باربری و نرخ کرایه چه برای خاور و چه برای سایر خودروهای باربری بر اساس موارد زیادی مشخص میشوند . به عنوان مثال ، برای باربری خاور کردستان مهمترین عامل موثر در کرایه ، فاصله مبداء و مقصد میباشد.

در درجه بعدی ، نوع خاور مورد استفاده در هزینه ها و نرخ کرایه تاثیر گذار هستند.

یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در نرخ کرایه باربری ، شرایط آب و هوایی و وضعیت راه ها می باشد که تاثیر مستقیم در هزینه های حمل و نقل دارد و در برخی اوقات سال سبب افزایش و یا کاهش هزینه های حمل و نقل خواهد شد. 

باربری آریا برای استعلام کرایه باربری خاور کردستان ، به صورت روزانه آماده پاسخگویی بصورت تلفنی و اعلام کرایه ها میباشد . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *