باربری تریلی خراسان شمالی

ارسال بار با تریلی به تمام شهر های خراسان شمالی 

باربری تریلی خراسان شمالی از ویژه ترین و سریعترین خدماتی است که است که باربری آریا به صورت حرفه ای و همه روزه در اختیار شما قرار میدهد .  برای انتقال بار و کالاهای سنگین به شهر های مختلف استان خراسان شمالی ، باربری آریا با انواع تریلی آماده ارائه خدمات میباشد . 

باربری تریلی خراسان شمالی برای جابجایی محموله های شما همه شهر های این استان را بصورت کامل تحت پوشش قرار میدهد و شما میتوانید با یک تماس تلفنی ، ارزان ترین خدمات را با بهترین کیفیت در اختیار داشته باشید .

  • باربری تریلی بجنورد ، شیروان ، فاروج ، اسفراین
  • باربری تریلی آشخانه ، جاجرم ، گرمه ، یکه سعود
  • باربری تریلی راز و جرگلان ، مانه و سملقان

علاوه بر باربری تریلی خراسان شمالی ، مجموعه آریا نوین خدماتی نظیر باربری تریلی خراسان رضوی را نیز در اختیار شما قرار میدهد . 

انتقال محموله های سنگین تا تناژ 24 تن با استفاده از تریلی عادی و برای محموله های سنگین تر از تریلی کمرشکن استفاده میشود . 

در ادامه با انواع تریلی ها آشنا خواهیم شد . 

ارزانترین-خدمات-حمل-بار-با-تریلی-برای-خراسان-شمالی
ارزانترین-خدمات-حمل-بار-با-تریلی-برای-خراسان-شمالی

باربری تریلی کفی برای خراسان شمالی 

یکی از خودروهای باربری که پر استفاده ترین خودروی مخصوص حمل بار سنگین نیز میباشد ، تریلی کفی است . این نوع تریلی برای حمل و نقل طیف وسعی از انواع بار و کالا ها مورد استفاده قرار میگیرد . از آنجایی که این نوع تریلی دارای دیواره های کناری برای حفاظت از محموله نیست ، محموله با استفاده از تیم و تسمه مهار میشود . 

درنتیجه باید محموله هایی که احتمال ریزش آنها از کناره ها کم می باشد با استفاده از این تریلی حمل شوند .

به عنوان مثال ، برای باربری تریلی خراسان شمالی اگر محموله شما روی پالت بسته بندی شده باشد ، بهترین انتخاب همین تریلی کفی خواهد بود . 

  • حمل و نقل آهن آلات 
  • دستگاه های صنعتی 
  • کانکس و سازه ها 
  • کیسه جامبو 
  • حمل اتوبوس و مینی بوس 
  • حمل رول ورق آهنی 

برای حمل بار به خراسان شمالی ، علاوه بر تریلی سایر خودروهای باری نیز در اختیار شما قرار میگیرند و شما میتوانید با یک تماس تلفنی از بهترین خدمات بهره مند شوید .

باربری تریلی کمپرسی خراسان شمالی 

برای حمل و نقل محموله ها و بارهای فله ای ، تریلی کمپرسی بهترین انتخاب است . امکان تخلیه سریع محموله در این مواقع مهمترین موضوعی است که مدنظر است . 

برای باربری تریلی خراسان شمالی ، تریلی کمپرسی در تعداد زیاد آماده بارگیری و انتقال محموله های شما به نقاط مختلف استان خراسان شمالی میباشد.

حمل بار با تریلی یکی از مهمترین خدماتی است که مجموعه باربری آریا در اسرع وقت در اختیار شما قرار میدهد . 

باربری-تریلی-کمپرسی
باربری-تریلی-کمپرسی

باربری تریلی کمرشکن برای خراسان شمالی 

شاید تخصصی ترین خدمات باربری را بتوان حمل و نقل سنگین و فوق سنگین نام گذاشت . باربری تریلی خراسان شمالی برای حمل و نقل محموله های سنگین و فوق سنگین از تریلی های کمرشکن بهره مند میباشد . 

با استفاده از این نوع تریلی ، محموله های بزرگ و سنگین و حجیم به راحتی بارگیری و منتقل می شوند . 

باربری تریلی خراسان شمالی با انواع تریلی کمرشکن محموله های زیر را منتقل می نماید : 

  • حمل و نقل انواع بیل مکانیکی ، لودر ، جرثقیل 
  • انتقال انواع دستگاه های صنعتی بزرگ 
  • حمل و نقل قطعات نیروگاهی 
  • جابجایی ژنراتور های بزرگ 

کمرشکن ها دارای ابعاد و شرایط متفاوتی هستند که بر اساس میزان وزن و ابعاد محموله باید از مناسب ترین آنها استفاده نمود . برای باربری تریلی ، آریا نوین باربری تهران به خراسان شمالی را با بهترین کمرشکن ها و کاملترین بیمه نامه به شما عزیزان ارائه می نماید . 

باربری آریا برای باربری تریلی کمرشکن خراسان شمالی مشاوره حضوری جهت بهبود خدمات باربری در نظر گرفته است .

بیمه نامه کامل برای باربری تریلی خراسان شمالی

برای باربری تریلی خراسان شمالی ، استفاده از بیمه نامه توسط باربری آریا نوین از مهمترین ویژگی ها میباشد . مجموعه آریا نوین همه محموله های حمل شده چه با تریلی و چه با سایر خودروهای باری را بصورت کامل تحت پوشش بهترین بیمه نامه قرار میدهد .

بیمه نامه در صورت بروز خسارات و حوادث ، بصورت کامل هزینه های حمل و نقل ار متقبل خواهد شد . باربری تریلی خراسان شمالی نیز مانند سایر خدمات آریا نوین بصورت کامل تحت پوشش بیمه است .

خساراتی مانند تصادفات ، شکستگی ، آتش سوزی ، سرقت و . . . . همگی تحت پوشش بیمه خواهند بود . علاوه بر این ، محموله های حمل شده توسط خدمات باربری تریلی خراسان شمالی تا 50 میلیون تومان تحت پوشش بیمه میباشند .

باربری-تریلی-خراسان-شمالی
باربری-تریلی-خراسان-شمالی

باربری تریلی خراسان جنوبی بصورت تخصصی با ارزانترین تعرفه ها از خدمات آریا نوین است.

حمل و نقل دستگاه با تریلی به خراسان شمالی

برای حمل و نقل بار و کالا های سنگین مانند دستگاه ها کارخانجات ، باربری تریلی خراسان شمالی بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید . حمل و نقل دستگاه هایی مانند دستگاه ریسندگی ، پرس ، سی ان سی ، دستگاه قالب سازی ، دستگاه های پت و . . . . همگی با استفاده از تریلی ها انجام میشود .

باربری تریلی خراسان شمالی بر اساس ابعاد و وزن محموله شما از تریلی کمرشکن ، کفی و یا بغلدار برای حمل و نقل محموله استفاده می نماید . بهترین راه ، تماس با کارشناسان ما مشاوره تخصصی با ایشان است .

باربری کیسه جامبو با تریلی به خراسان شمالی

یکی از محموله هایی که بصورت روزانه توسط خدمات باربری آریا نوین جابجا میشود ، باربری کیسه جامبو با تریلی کفی است . این کیسه ها ، کیسه های بسیار بزرگی هستند که معمولا برای حمل و نقل مواد اولیه مورد استفاده قرار میگیرند . ظرفیت هر کیسه معمولا 500 الی 2 تن میباشد که برای بارگیری ان روی تریلی از لیفتراک استفاده میشود .

باربری تریلی خراسان شمالی برای حمل و نقل همه نوع محموله و کالا به بجنورد ، شیروان ، فاروج ، اسفراین ، جاجرم ، آشخانه و . . . . آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است . فقط کافیست با شماره های آریا نوین در تماس باشید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *