باربری خاور خراسان شمالی

ارسال بار با خاور به تمام شهر های خراسان شمالی

باربری خاور استان خراسان شمالی به صورت همه روزه با ارزانترین تعرفه ها توسط آریا نوین در اختیار شما قرار می گیرد برای ارسال بار و کالا با خاور به تمام نقاط شهرهای استان خراسان شمالی میتوانید با شماره های باربری آریا در تماس باشید و خدمات مورد نظر خود را با کمترین هزینه در اختیار بگیرید.

  • بجنورد ، شیروان ، فاروج ، اسفراین
  • آشخانه ، جاجرم ، گرمه ، یکه سعود
  • راز و جرگلان ، مانه و سملقان

برای حمل بار به خراسان شمالی انتقال انواع معمولا با استفاده از خاور و کامیونت در اسرع وقت توسط باربری آریا انجام میشود از ویژگی های باربری آریا می توان به باربری خاور خراسان شمالی با ارزانترین تعرفه اشاره نمود که به صورت همه روزه آماده بارگیری به تمامی مناطق در این استان می باشد..

باربری-خاور-روباز-خراسان-شمالی
باربری-خاور-روباز-خراسان-شمالی

انواع خاور برای باربری به خراسان شمالی

یکی از ویژگی های باربری آریا در اختیار داشتن انواع خاور و کامیونت برای انتقال محموله های مختلف می باشد شما می‌توانید با استفاده از خاور و کامیونت روباز و مسقف اقدام به انتقال محموله های مختلف نمایید .هر یک از کامیونت های نامبرده شده دارای توان و ابعاد متفاوتی می باشند که امکان انتقال محموله های مختلف را فراهم می نمایند.

  • خاور مسقف 
  • خاور روباز 
  • خاور بغل بازشو

به طور استاندارد خاور و کامیون توان حمل بار تا چهار و نیم تن را دارند اما در مدل مسقف به دلیل سنگین بودن اتاق بار امکان بارگیری نهایتاً تا سه و نیم تن فراهم می باشد.

باربری خاور خراسان شمالی به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات حمل و نقل و انواع کالا با استفاده از خاور و کامیون های متنوع به تمام نقاط در استان خراسان شمالی می باشد .برای باربری با خاور به خراسان شمالی تنها کافیست با شماره‌های مجموعه باربری آریا نوین در ارتباط باشید و پس از مشاوره با کارشناسان نسبت به ثبت سفارش و رزرو خدمات مورد نظر خود اقدام نمایید.

.

باربری تریلی خراسان شمالی نیز از خدماتی است که مجموعه آریا نوین در اختیار شما قرار میدهد.

حمل بار با خاور روباز به خراسان شمالی 

یکی از انواع کامیون ها و خاور خاور روباز می باشد برای حمل و نقل انواع بار و کالا و محموله های مختلف مناسب است همانطور که گفته شد خاور روباز توانایی حمل بار تا سه و نیم تن را دارد..

 برای باربری خاور خراسان شمالی با استفاده از خاور روباز می توانید انواع محموله ها و کالاهای مختلف از قبیل موارد زیر را حمل نمایید :

  • انواع مصالح ساختمانی 
  • حمل و نقل کالاهای تجاری 
  • ارسال لوازم یدکی 
  • حمل و نقل دستگاه های مختلف 
  • حمل آهن آلات و لوله 

برای باربری تهران به خراسان شمالی مجموعه باربری آریا نوین به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات حمل و نقل بار خاور روباز به صورت ارزان قیمت و با بهترین بیمه نامه می باشد.

خاور روباز دارای عرض حدود دو متر و دارای طول پنج و نیم متر برای اتاق بار می باشد و توان حمل بار تا سه و نیم تن را دارا می باشد.

باربری خاور مسقف استان خراسان شمالی

باربری خاور استان خراسان شمالی به صورت همه روزه نوع دیگری از خاور ها را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که خاور مسقف نام دارد. این خاور بیشتر برای حمل و نقل محموله های حساس مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از کاربردهای ویژه این نوع خاور حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل و همچنین جابجایی و انتقال انواع کالاهای بسته بندی شده و حساس مانند لوازم برقی می باشد.

این خاور دارای توان حمل بار تا سه و نیم تن می‌باشد که توسط باربری آریا نوین از تمامی نقاط استان تهران برای انتقال بار به تمام شهرهای خراسان شمالی در اختیار شما قرار می گیرد

باربری خاور خراسان رضوی نیز از خدمات تخصصی آریا نوین است و در اسرع وقت در اختیار شما قرار میگیرد . 

باربری-خاور-مسقف-خراسان-شمالی
باربری-خاور-مسقف-خراسان-شمالی

باربری خاور بغل بازشو خراسان شمالی 

خاور بغل بازشو نوع دیگری از خاور روباز می باشد که دیواره های متحرک می باشد و امکان باز شدن برای آن فراهم می باشد. این نوع خاور بیشتر برای بارگیری محموله های مختلف که توسط لیفتراک از کناره ها امکان بارگیری دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

باربری خاور خراسان شمالی به صورت همه روزه آماده بارگیری از تمام نقاط استان تهران با استفاده از خاور بغل بازشو می باشد و خدمات خود را با ارزان ترین تعرفه ها و نرخ کرایه و همراه با بیمه نامه معتبر در اختیار شما قرار می دهد.

حمل بار با خاور تخصص باربری آریا است . با ما در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید . 

باربری خاور خراسان شمالی با بیمه نامه کامل 

یکی از ویژگی های خدمات باربری آریا برای خدمات باربری خراسان شمالی استفاده از بهترین بیمه نامه جهت افزایش ایمنی و اطمینان در حمل و نقل بار های مختلف می باشد برای انتقال یک محموله استفاده از بیمه نامه یکی از واجبات می باشد.

به دلیل عدم استاندارد بودن جاده ها و همچنین فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل و ترافیک در جاده ها باربری خاور خراسان شمالی بدون بیمه نامه هرگز ارائه نمی شود تا در صورت بروز حوادث و خسارات امکان جبران جبران آنها در اسرع وقت فراهم باشد.

بیمه نامه در زمان بروز خسارات مسئولیت جبران آن ها و هزینه های وارده به محموله و صاحب این بار را بر عهده می گیرد بسیاری از شرکت های باربری برای کاهش هزینه های حمل و نقل از بیمه نمودن معمول خودداری می‌نمایند. اما در باربری آریا برای ارسال هر محموله و کالا تا سقف ۵۰ میلیون تومان بیمه رایگان ارائه می گردد.

در صورتی که ارزش محموله شما بالاتر از ۵۰ میلیون تومان باشد با پرداخت کمترین هزینه میتوانید پوشش بیمه را تا حد موردنظر افزایش دهید.

تمامی خسارات در خدمات باربری خاور خراسان شمالی اعم از خسارات طبیعی و غیر طبیعی به صورت کامل توسط شرکت بیمه پرداخت خواهد شد و از این بابت هیچ نگرانی متوجه سایه بار نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *